„Гунди – Легенда за любовта“ носи думата „емоция“
Ангелина Ангелова – изкуството да пишеш историческа романтика
Тя е искала да учи журналистика, защото било най-близо до творческото писане, но избрала практичното – икономиката, по съвет на родителите си. Днес е далеч от нея, защото е майка на две момчета и… писател по всички правила. При това – превъзходен.
“Благородството задължава” е третият роман на Ангелина, при това вече под “шапката” на издателство “Сиела”.
Трети път си на пазара. Като човек на пазара ли се усещаш?
От гледна точка на това дали хората ме познават, бих казала – да. Много ми харесва, когато читателите се обърнат към мен с очакването да им дам точно този тип роман. Това е жанр, който ми е на сърце. Харесвам го и като читател. Бих казала, че се чувствам като човек на пазара със собствена ниша.
Боряна Калейн – в очакване на нови върхове
Когато покрай теб има само красота, сиянието ти е различно. Боряна е открила какво ѝ носи самочувствие, но притеснителността ѝ прозира и през него. И Слава Богу.
Тръгва по състезания с книга в ръка, а в началото на август ѝ предстои голямо събитие – Олимпиадата в Париж, където художествената ни гимнастика се очаква… Тихо. Ще замълчим, докато дойде ред и ще гледаме с широко отворени очи.
С каква нагласа тръгваш за френската столица? Да вземеш медал?
Олимпийските игри са много отговорно състезание. Не тръгвам с идеята просто да участвам, да стигна там и да играя. Имам очаквания да спечеля медал в тази Олимпиада, но гледам това да ми е втората цел.
Димитър Николов – в тишината на един актьор
Актьорите са като гардероб, препълнен с думи. Толкова много думи, че даже не проумявам как откриват къде са си складирали едно или друго в чекмеджетата.
Имах шанса да си пообщувам с талант, който няма нужда от отклонения от пътя си, за да крачи напред, а само от умни хора за вдъхновение покрай себе си. Представям ви Димитър Николов, актьор в Народен театър “Иван Вазов”.
Неотдавна те гледах на премиерата на “Елементарните частици” в Народния театър. Един сложен текст добра опция ли е за добър живот на представление? Или не се търси това?!
С Крис Шарков това ни е четвърто представление. Не знам дали до сложност на текста опира дългият живот. Този текст в момента е много адекватен. Има комуникация между това, което правим на сцената, и случващото се в момента. Романът на Уелбек е писан преди повече от 20 години, но проблемите в него са много назрели.
ПОСЛЕДВАЙ НИ